Печать

Breakfast To Go від Nestlé Cereals

Nestlé Cereals представила лінійку продуктів, орієнтовану на зайнятих покупців. Компанія Nestlé Cereals випустила на ринок Великобританії нову лінійку Breakfast To Go, яка за словами виробника, стане першою упаковкою, яка об'єднує в собі пластівці для сніданку і молоко. У лінійці є два варіанти сухих сніданків: Shreddies і Shredded Wheat Honey & Nut. Упаковка містить контейнер з сухими сніданками, молоко і ложку. Це простий і зручний спосіб насолодитися улюбленим сніданком на роботі.

Дослідження, проведені Nestlé Cereals, показали, що 15% дорослих споживачів у Великобританії їдять сніданок на роботі або на ходу. При цьому показник збільшується до 24% в категорії людей у віці від 25 до 34 років і до 21% - у віці 35-44 років.