Печать

Перша в Німеччині пляшка з мінеральною водою із 100% переробленого полімеру

Соціальне підприємство бренду SHARE є першим виробником в Німеччині, який запропонував мінеральну воду в пляшках, що виготовлені із 100% переробленого полімеру.

На початку цього року компанія запустила пляшку мінеральної води на полицях ритейлерів DM і REWE. Згідно з дослідженнями, німці виробляють 37 кілограмів полімерних відходів на людину в рік, і ця цифра буде рости ще далі. Навіть в країні із сильною культурою переробки, такий як Німеччина, половина відходів полімерів спалюється, а не перетворюється в нову сировину, що робить використання перероблених полімерів ще більш важливим.

«Люди все більше усвідомлюють проблему полімерів, коли стикаються з відходами в повсякденному житті. Тим не менш, більшість напоїв і наразі продаються в традиційних пляшках», - говорить засновник доктор Себастьян Стрікер.

Ефективний процес переробки, що включає спеціальний спосіб підготовки та сортування з використанням високошвидкісної лазерної технології, забезпечує ефективну переробку полімерних пляшок і призводить до високоякісної переробки. Полімери, отримані в результаті цього процесу, нічим не відрізняються від традиційних, доступних в даний час на ринку.

«Попередня пляшкавже мала невеликий синій відтінок. Це дуже добре поєднується з невеликим сірим відтінком, характерним для вторинної переробки полімерів», - додає Айріс Браун.

Нішевий продукт з потенціалом

Добре відомі бренди преміум-класу поки що не вагаються перейти на 100% перероблений полімер і в даний час використовують тільки 25-50% перероблених матеріалів в своїх пляшках. Але потенційно можна заощадити близько 300 тис. тон полімерних відходів, використовуючи 100% перероблені полімери - близько 10% всіх полімерних відходів в Німеччині.

Як пояснює пан Стрікер, на масовому ринку використання перероблених полімерів ще не було застосовано по ряду причин.

«Складно змінити всю продукцію. Виробництво пляшок стає дорожче. Це вимагає інвестицій і готовності платити більше - як з боку виробника, так і споживача. Крім того, поточні виробничі потужності не завжди є достатніми. Будучи відносно молодим брендом, ми можемо змінити це, зробивши перший крок і підвищивши попит - тим самим збільшивши виробничі потужності і, як ми сподіваємося, знизити ціни».

Протягом наступних дванадцяти місяців мета також полягає в тому, щоб забезпечити закупорювання кришечками, виготовленими  із 100% переробленого полімеру.

Перероблені пляшки Share доступні на полицях DM і REWE. Обидва рітейлера підтримують переосмислення в галузі. «Використовуючи вторинну переробку, ми можемо зробити важливий крок в напрямку раціонального управління упаковкою і, отже, значно збільшити частку перероблених полімерів, які використовуються в довгостроковій перспективі», - каже Себастьян Байєр, менеджер з маркетингу та закупівель в DM. «Ми пишаємося нашою співпрацею з Share. З нашої точки зору, 100% рециркуляція - це одне з головних нововведень на ринку мінеральної води в Німеччині в останні роки, і реальна можливість у боротьбі з полімерними відходами», - додає Ліонель Суці, голова ради директорів REWE Group.