Печать

Нова кришка від компанії Retal скорочує кількість полімерів у виробництві для напоїв

На виставці BrauBeviale 2018 компанія Retal представила новий дизайн кришки, який дозволяє споживачам і потенційним партнерам оцінити скорочення полімерів в упаковці для напоїв. Нова кришка має таку саму висоту, що й стандартна, проте вона менше важить і дає змогу заощадити приблизно 1,3 грамів ваги в кожній пляшці. Все завдяки більш глибоким борозенкам, які краще розподіляють вагу по поверхні.

 

В інноваційному дизайні не тільки використовується менше полімеру, але й поліпшується хват для споживачів, особливо для більш старшого покоління.

Компанія Retal також продемонструвала свою нову тару – 160-мілілітрову ПЕТ-баночку, яка підходить для дитячого харчування і молочних продуктів, таких як йогурт. Ця тара була розроблена спеціально для Danone.