Печать

Neopac представить у Парижі нову тубу з переробленого полімеру

30-31 січня на виставці Parfume, Cosmetics & Design Paris швейцарська компанія Neopac представить нову полімерну тубу, яка виготовлена повністю з перероблених полімерів. Нова туба є останнім доповненням до лінійки продуктів EcoDesign компанії Neopac, яку компанія створила, щоб задовольнити бажання клієнтів щодо більш стійких пакувальних матеріалів. Продукти EcoDesign відповідають законодавству ЄС, що вимагає мінімізації впливу на навколишнє середовище для пакувальних рішень.

Перероблені в Neopac туби, які використовуються для різноманітних застосувань, виготовляються з суміші тіла та плечей, що містять до 75% вторинного полімера з поліетилену, яка відповідає харчовим потребам. Матеріал, що після переробляється, містить 50% PCR (post-consumer recycled, ППС - переробка після споживання) - наприклад, пляшки з під молока після рециркуляції в замкнутому циклі в країнах Західної Європи і 25% PIR (post-industrial recycled, ППВ - після промислового використання) - наприклад, матеріалу з відходів виробництва тубного ламінату. 

Ковпачки для туб виготовляються з 100% океанічних відходів полімерів з ПП матеріалу. Крім того, туби оформлені з використанням фарб, що не містять розчинників і лаків з низьким вмістом розчинників, які витримуються виключно ультрафіолетом.

«Чистого, переробленого для харчових продуктів матеріалу на даний час не вистачає на ринку. Впровадження нашої вторинної туби показує наскільки важливо для нас, як споживачів, збирати полімерну упаковку, а промисловості - знайти подальші рішення для поділу цих матеріалів за типом. Таким чином, існуючий матеріал залишається в обігу як можна довше, і ми зберігаємо «новий матеріал», - сказала Корнелія Шмід, керівник відділу маркетингу компанії Neopac. "Ми плануємо продовжувати впровадження нових матеріалів сімейства EcoDesign, що підлягають вторинній переробці, і запустити більше ініціатив, щоб мінімізувати вплив на навколишнє середовище і підтримати бажання наших клієнтів зменшити їх екологічний слід".

Neopac нещодавно приєднався до CEFLEX, спільної ініціативи європейських компаній та асоціацій, що представляють весь ланцюжок вартості гнучкої упаковки. До 2020 року CEFLEX має на меті мати комплексну дорожню карту для забезпечення гнучкої упаковки, стійкості та кругової економіки. Компанія Neopac також працює в якості партнера з розвитку для клієнтів у спільних проектах для стійких пакувальних рішень.