Печать

AR Packaging випустила лоток з пресованого картону для охолоджених продуктів

Шведська компанія AR Packaging випустила новий газонепроникний лоток з пресованого картону для охолоджених продуктів. Новий лоток був розроблений в якості альтернативи полімерних лотків. За даними AR Packaging, досвід групи у виробництві бар'єрних матеріалів і лотків з пресованого картону дозволив створити ефективне рішення, яке може продовжити термін придатності продуктів до 18 днів.

AR Packaging використовувала передові технології і матеріали виробництва CC Pack і Flextrus для створення нового рішення. Картонні лотки мають кришки з відповідного матеріалу і забезпечують герметичність і бар'єрні властивості відповідно до вимог до упакованого продукту. Нове рішення AR Packaging також дозволяє поліпшити зовнішній вигляд і можливості для брендингу продукту.

В даний час вже проводяться випробування нового продукту спільно з різними великими виробниками охолоджених продуктів харчування в Європі. Стверджується, що це перша на ринку пресована картонна упаковка для даної продукції.

Керуючий директор CC Pack Ake Larsson сказав: «Ми доклали чимало зусиль для розробки цього нового революційного пакувального рішення. Форма лотка оптимізована для забезпечення щільної упаковки, що забезпечує термін придатності не менше 18 днів».

Компанія AR Packaging, розташована в Лунді (Швеція), є однією з найбільших європейських фірм в пакувальному секторі, що нараховує близько 3300 співробітників і 19 заводів в 11 країнах.

AR Packaging - група спеціалізованих компаній, що включає Flextrus, CC Pack, SP Containers і AR Packaging Digital. Компанія CC Pack, що є відомим постачальником пресованих картонних лотків в Європі, обслуговує великих виробників продуктів харчування. Flextrus - це підрозділ з випуску гнучкої упаковки в Північній Європі, який постачає екологічно матеріали для пакування продуктів харчування і медичних виробів. Flextrus має близько 320 співробітників і управляє чотирма фабриками в Швеції і однією у Великобританії.