Печать

Картон Natura Life від Stora Enso в екологічній упаковці Pure-Pak

иготовлена компанією Stora Enso картонна коробка Natura Life, що відрізняється натуральним коричневим відтінком, знову використовувалася при виробництві упаковки Pure-Pak, створеної компанією Elopak. На цей раз він використовувався в їх асептичної версії, яка недавно з'явилася на ринку.



В асептичній версії картонна коробка, створена компанією Stora Enso, може знайти більш широке застосування, ніж раніше, включаючи при виробництві упаковки для продуктів, які не потребують охолодження.

Етап розробки, доопрацювання та тестування асептичного картону Pure-Pak був виконаний в 2018 році і, як вказує компанія, були виконані в рекордному темпі. Вперше вони були використані в упаковці іспанського бренду Zumosol, незабаром ще три клієнта прийняли рішення. На думку виробника, асептичні картонні коробки підвищують екологічність, аутентичність і природним чином виділяють упаковку для таких продуктів, як ультрапастеризоване молоко, соки і напої. 

Згідно із запевненнями Stora Enso, деревні волокна коричневого відтінку, які використовуються в картонних коробках Natura Life, є поновлюваною сировиною, що гарантує природний вигляд упаковки з добре видимою структурою волокон. У картонних коробках, виготовлених з його участю, був виключений один шар, що зменшило їх негативний вплив на навколишнє середовище і дозволило знизити вагу. За словами виробника, це робить Natura Life рішенням, відповідним політиці сталого розвитку, що відповідає ряду етичних, екологічних і органічних вимог. Картон може бути перероблений на існуючих виробничих лініях, включаючи збір, сортування та утилізацію. Він також має сертифікат FSC C081801. 

 

«В разі цього пакувального матеріалу викиди вуглекислого газу були в значній мірі нейтралізовані завдяки реалізації окремих сертифікованих проектів щодо запобігання зміни клімату. Таким чином, в черговий раз ми можемо запропонувати нашим клієнтам упаковку, яка пропонує переваги і ряд екологічних цінностей», - підкреслює Пол Світінг, директор зі стратегічного маркетингу та управління продуктами в Elopak.