Печать

UPM Raflatac представляє нові рішення для маркування плівок

UPM Raflatac докладає зусиль щодо забезпечення інноваційних, функціональних і високопродуктивних плівок для етикеток. В даний час він оголошує про запуск нових привабливих рішень для маркування POP-Up для регіону APAC. Етикетки прикріплюються до різних пакувальних рішень у вигляді 3D-спливаючої етикетки на верхній або бічній поверхні продуктів, що дозволяє їм виділитися на тлі інших конкурентів на полицях. Ці виняткові рішення для маркування застосовані до різних кінцевим споживачам в сегментах продуктів харчування, напоїв, домашнього догляду та особистої гігієни.

Ці мітки POP-Up з чіткими білими і металізованими гранями за допомогою клею на водній основі відповідають зростаючому попиту на етикетки POP-Up в усьому регіоні. Покупці все частіше шукають нові інноваційні способи відрізнитися від конкурентів, і марки POP-Up від UPM Raflatac надають власникам торгових марок таку можливість. «Попит на рекламні етикетки POP-Up поширюється по всьому регіону з експоненційної швидкістю, і тепер UPM Raflatac надає клієнтам чудовий продукт для відповіді на цю тенденцію», - каже Junion Zhao, директор, Films Business, APAC, UPM Raflatac.

Ідеально підходить для маркування різних матеріалів, включаючи скло, пластик, метал і папір, унікальний клей RP799 на водній основі забезпечує міцну адгезію навіть на контейнерах малого діаметра. «Завдяки добре збалансованій рецептурі цього клею UPM Raflatac етикетки будуть відшаровуватися без залишку на поверхні підкладок», - коментує Jefferey Wu, менеджер з досліджень і розробок в регіоні APAC. Іншим якісним показником етикеток є пружна жорсткість ПЕТ-лицьового матеріалу, яка дає етикеток POP-Up відмінні характеристики по реформуванню. Етикетки збережуть свою форму при будь-яких умовах транспортування і зберігання.