Печать

Unilever випробовує морозиво без обгортки

Unilever розробив групову упаковку для морозива Solero Organic Peach. У ній використовується на 35% менше полімерів у порівнянні з оригінальною індивідуальною упаковкою.

Конструкція являє собою коробку з вбудованими відсіками, куди окремі морозиво можна вставляти без пластикової обгортки. Коробка має спеціально розроблене поліетиленове покриття і може бути легко перероблена в Великобританії.

Групова упаковка буде випробувана в онлайн-магазині Ocado на лімітованої серії продуктів. Unilever хоче протестувати нову упаковку і зібрати відгуки споживачів.

«Напередодні літа ми прислухалися до наших клієнтів і старанно працюємо над тим, щоб переосмислити полімерну упаковку для наших асортиментів морозива», - сказав Noel Clarke, віце-президент Unilever. «У разі успіху і позитивних відгуків клієнтів цей інноваційний пакет може скоротити кількість полімерів, які ми використовуємо в майбутньому для упаковки нашого морозива».

Судовий процес є частиною ініціативи Unilever Get Plastic Wise, яка була запущена в цьому році. Ініціатива спрямована на переосмислення використання полімерів у Великобританії. Тим часом, Unilever прагне до того, щоб до 2025 року в усьому світі вся його полімерна упаковка повністю придатна для повторного використання, переробки або компостування.