Печать

Head & Shoulders представляє нову екологічну упаковку

Head & Shoulders робить рішучий крок назустріч відповідальному споживанню та оголошує про старт продажів у Росії шампуню Head & Shoulders у новій упаковці, яка на 20% складається із полімеру, зібраного на пляжах атлантичного узбережжя, і повністю придатна для переробки. Вперше екологічна упаковка була представлена в 2018 році на Всесвітньому економічному форумі в Давосі, а із червня 2019 року Head & Shoulders у новій пляшці доступний у Росії ексклюзивно в магазинах мережі «Магніт». Проект отримав нагороду ООН в галузі екології Momentum for Change.
Сірий колір лімітованої пляшки покликаний привернути увагу споживачів до проблеми забруднення вод Світового океану полімерними відходами. Бренд виступає за відповідальне споживання, роздільний збір сміття й переробку полімерів, і закликає кожного усвідомлено ставитися до свого впливу на навколишнє середовище.
Крім того, із цього року все портфоліо шампунів Head & Shoulders у Росії переведено на пляшки з повністю перероблюваного полімеру та на 25% складаються із вторинної сировини.
За оцінками експертів благодійного фонду Еллен Макартур і Всесвітнього економічного форуму, щорічно в Світовий океан потрапляє понад 8 млн т полімерів, і такими темпами до 2050 року в океані його буде більше, ніж риби. Основний відсоток полімерних відходів осідає на дні, інші скупчуються на поверхні, утворюючи так звані «сміттєві плями». Проблема забруднення вод Світового океану досягла значних масштабів і завдає серйозної шкоди навколишньому середовищу, тому сьогодні питання відповідального споживання стоїть особливо гостро й набуває глобальних масштабів.
«Сьогодні продукція P&G допомагає в домашніх турботах п’яти мільярдам людей, і у нас є унікальна можливість відігравати активну роль у розвитку відповідального споживання. Ми вирішили об’єднати зусилля з провідними компаніями з переробки сміття, щоб полімери, зібрані на пляжах по всьому світу, були відправлені на переробку та отримали нове життя у вигляді нашої упаковки», - зазначає Олена Горожаніна, комерційний директор і голова з маркетингу Procter & Gamble у Східній Європі та Центральній Азії.
«Зараз практично все зроблено з полімерів. За нашими даними, тільки 2% полімерів у в світі переробляється, а 25% в кінцевому підсумку виявляється в океані. Я неймовірно радий можливості співпрацювати з Head & Shoulders – брендом шампунів № 1 у світі – в межах нашого спільного проекту зі створення першої в історії пляшки шампуню, виготовленої з перероблених пляжних полімерів. Я вважаю таке рішення історично значущим у боротьбі із забрудненням океанів», - розповідає Том Сзакі, голава інноваційної компанії з переробки відходів TerraCycle — глобального партнера Head & Shoulders з управління відходами.