Печать

Unilever продає воду в картонних пляшках

Нова компанія B-Better, що належить Unilever Future Platform, випустила ряд напоїв у картонних пляшках Combidome виробництва SIG. Картонні пляшки поєднують у собі переваги картонної тари та форми пляшки.


Картонна пляшка SIG Combidome повністю придатна до вторинної переробки і складається головним чином із сертифікованого Лісовою опікунською радою (FSC) картону. Вона має нижчі показники умовних викидів CO2. B-Better стала першою компанією, яка використовує Combidome c асептичною упаковкою SIG Nature Pack, у якій застосовують полімери лише на рослинній основі. Крім цього, в упаковці використовують тонку алюмінієву фольгу, сертифіковану за стандартом ASI (Aluminium Stewardship Initiative).
Бренд B-Better представлений асортиментом із десяти напоїв на основі води, у тому числі негазовані, ароматизовані й функціональні напої, збагачені вітамінами групи B. Картонну пляшку Combidome місткістю 750 мл виробляють у Бельгії. Один процент от її продажів піде на розвиток регіональних екологічних проектів.
Використання картонної пляшки Combidome є важливим кроком у пошуку рішень щодо скорочення кількості одноразових полімерів, тим більше що полімери, використовувані в пакувальному матеріалі SIG Nature, мають прямий стосунок до деревної сировини.
Елен Ессер, бренд-менеджер Future Platforms і співзасновник B-Better, пояснює: «Сильне ім'я нашого молодого і відповідального бренда свідчить саме за себе: будь хорошим для себе і кращим для нашої планети. Для нас важливо завдяки Combidome використовувати найбільш екологічно стійку упаковку для наших продуктів. Combidome має неперевершені екологічні показники. Завдяки своїй формі та зручності вона підходить сучасним першовідкривачам, які шукають здоровий прохолодний напій».
Завдяки унікальній формі пляшки напої під новою маркою виділяються на торговій полиці. Їх помітять у першу чергу молоді споживачі, яким потрібні інновації, здатні відповідати їх мобільному способу життя.