Печать

L'Oreal представила інноваційний пристрій Perso без пластику

Компанія L'Oreal представила #Perso - пристрій на базі штучного інтелекту, який поєднує в собі індивідуальний догляд за шкірою і косметику для клієнтів в їх власному будинку. Пристрій з’явиться в продажі у 2021 році. Він може створювати рішення для губної помади, тональних засобів і засобів по догляду за шкірою, які є унікальними для користувача і засновані на перевагах, оцінці стану шкіри в режимі реального часу і зовнішніх даних (таких як рівні забруднення і погода). Перед тим, як Perso змішає продукти за допомогою трьох змінних картриджів, користувачі зможуть попередньо переглянути зовнішній вигляд, використовуючи доповнену реальність. Вони також зможуть зв'язати свої соціальні облікові записи з додатком Perso, щоб знайти надихаючі кольори від своїх улюблених авторитетів. Цифрові інструменти дали споживачам, які хочуть удосконалюватися, можливість експериментувати зі своїм здоров'ям, індивідуальністю і багатьом іншим. Ласкаво просимо в еру LAB RATS - де споживачі бачать здоров'я і благополуччя як технічну проблему, що вимагає рішення, і вони насолоджуються процесом тестування і виправлення. 

Perso має висоту 6,5 дюйма і важить трохи більше одного фунта, має оптимізований чотириступеневий процес для доставки на місці косметичних формул, які оптимізують для підвищення рівня персоналізації через деякий час. 

«Спираючись на нашу глибоку наукову спадщину і лідерство в інноваціях, L'Oréal знову використовує передові технології для створення інтелектуальних косметичних продуктів і послуг, які відповідають потребам наших споживачів і пропонують їм майже безмежну персоналізацію і точність», - сказав Ніколас Хіронімус, заступник генерального директора L'Oréal

«Ми прагнемо зробити L'Oréal лідером в області технологій краси, і Perso - це наступний крок в цій захоплюючій подорожі». «L'Oréal - одне з найбільш надійних імен в області краси, і з Perso ми передаємо персоналізовані технології безпосередньо в руки наших споживачів», - сказав Ґів'ї Балучі, глава технологічного відділу L'Oréal

«Ми знаємо, що налаштування грунтується на інформації про вашу унікальну шкіру і особисті уподобання, ця технологія пояснює це. Perso використовує AI для оптимізації формул і фактично стає розумнішою, коли ви його використовуєте». Користувачі відкривають мобільний додаток Perso і фотографують на камеру смартфона. Використовуючи технологію ModiFace, що належить L'Oréal, додаток використовує AI для аналізу загального стану шкіри користувача, включаючи глибокі зморшки, тонкі лінії, появу темних плям і видимість пор; споживачі також можуть вказати свої власні конкретні проблеми (розмір пір, матовість і т. д.). Пристрій видасть разову дозу продукту.