Печать

Südpack представляє інноваційну упаковку для м'ясного фаршу

Німецька компанія SÜDPACK Verpackungen GmbH & Co. KG, один з провідних виробників жорстких і м'яких коекструзійних плівок, представила дві інноваційні концепції упаковки для м'ясного фаршу, які не мають лотків. Більш того, ці дві концепції є однокомпонентними пакувальними рішеннями на основі поліпропілену (ПП). Вони відрізняються відмінною придатністю до вторинної переробки і значно більш низькою витратою матеріалу в порівнянні зі стандартною упаковкою, що робить ці рішення особливо ресурсозберігаючими, а також забезпечують стійкість в місцях продажу.

Flow Pack PurePP - це інноваційне і нетрадиційне пакувальне рішення для пакування м'ясного  фаршу, яке з першого погляду привертає увагу споживачів. Завдяки цьому рішенню досягається економія матеріалу до 60% у порівнянні з упаковкою в лотки.

Наприклад, упаковка PurePP для одного кілограма м'ясного фаршу важить всього 9,5 г. Крім того Flow Pack PurePP можна швидко і ефективно обробляти на всіх поширених пакувальних машинах навіть на високих швидкостях.

Компанія SÜDPACK також пропонує пакувальне рішення для м'ясного фаршу в термоформованій упаковці, що складається з м'якої плівки Multifol PurePP в якості нижньої плівки і верхньої плівки з ефектом легкого відкривання на основі ПП.

Це рішення також вносить значний вклад в скорочення використання пакувального матеріалу: в ньому використовується 55% матеріалу, який зазвичай застосовується для виготовлення традиційної упаковки. Вага упаковки для одного кілограма м'ясного фаршу становить всього 10,7 г. Виробники можуть використовувати це рішення на всіх існуючих пакувальних машинах для термоформування, оскільки воно має відмінні властивості термоформувания і герметичного запаювання. Залежно від вимог виробництва концепція підтримує упаковку з модифікованою атмосферою (MAP) і вакуумну упаковку.

Завдяки своїм високим бар'єрним властивостям, обидві концепції плівки забезпечують такий же високий рівень захисту продукту, як і стандартна упаковка в лотки. При використанні обох концепцій типова форма і консистенція м'ясного фаршу зберігається і представляється апетитною. Вбудований ефект запобігає запотівання упаковки і дає споживачам чітке уявлення про продукт. З точки зору дизайну обидва рішення пропонують максимальні можливості для творчості - вони можуть бути запечатані з використанням флексографічного або глибокого друку.