Печать

Голографічні етикетки, як засіб від підробки лікарських препаратів

Нові дані виявили, що спеціалізований захисний принтер Eltronis успішно допоміг відродженню двох фармацевтичних брендів, які постраждали через масове падіння продажів через російських підробників.

                                               

Фармацевтичні компанії Biotehnos та Rompharm, обидві компанії з Румунії, помітили значне зниження продажів своїх брендів Alflutop та Rumalon в Росії.

Під час розслідування стало очевидним, що успіх обох марок зробив їх вигідною метою для підробників, настільки, що майже половина фірмових ліків на російському ринку виявилися підробкою.

Ці підробки не тільки вплинули на продаж, замінивши справжню продукцію на ліки невідомої якості. Високий відсоток підробок означав, що лікарі втратили довіру до брендів і припинили їх виписувати, внаслідок чого страждали пацієнти.

Після обговорень з Eltronis для обох марок рекомендували використання голографічних етикеток, щоб захистити їх від підробок. Важливо, що рішення також були зосереджені на відновленні довіри до бренду серед медичних працівників.

Піт Маллюд, менеджер з розвитку бізнесу Eltronis, сказав: "Не тільки наші голографічні етикетки протистояли зменшенню продажів, але, оскільки лікарі вкотре відчували впевненість у призначенні цих ліків, пацієнти змогли отримати користь від отримання найкращого лікування своїх захворювань. "

Компанія Eltronis розробила та виготовила мітку безпеки з голограмою гарячого штампа для Alflutop для використання як на ампулах, так і на фірмових коробках. Витончений дизайн використовував поєднання високоякісних чітких та прихованих рельєфних функцій безпеки. Це в поєднанні з передовою технологією заклеювання Eltronis, яка дозволяє наносити етикетку як на ампулу, так і на її упаковку, створила ефективне безпечне рішення, яке практично неможливо було підробити, і забезпечило швидку і просту аутентифікацію справжньої продукції Alflutop.

Компанія Rompharm вибрала деметалізовану етикетку для голограми для Rumalon по ампулі та картонній упаковці. Це інтегрувало новітні голографічні методи безпеки, включаючи рельєф 3D-скла, і було розповсюджено по всьому портфоліо.

Високоякісні голограми дають негайний спосіб перевірки як для брендів, так і для проведення кампаній, щоб медики зрозуміли, які особливості потрібно шукати та допомогли визначити будь-які підробки.

Протягом року довіра серед медичних працівників значно зросла, і останні дані показали, що обсяги продажу тепер відновились до попереднього рівня.

"На сьогодні мільйони одиниць обох лікарських засобів були захищені за допомогою використання нашої етикетки безпеки", - сказав Піт. «Ми знали, як важливо запропонувати рішення, щоб зробити підробку було набагато складніше і дати можливість медичному персоналу негайно визначити справжні ліки.

"Зараз обом брендам довіряють медики в Росії, і пацієнти знову отримують переваги від їх призначення та використання для лікування своїх хвороб".

Джерело: Nielsen McAllister