Печать

Beefeater випустив джин з тоніком в алюмінієвих банках

У відповідь на величезну популярність джина Beefeater London Dry Gin, а також зростаючий попит на готові до вживання напої, компанія Beefeater Gin випустила на міжнародний ринок джин з тоніком в алюмінієвих банках. Дизайн упаковки розробили в британському агентстві Boundless Brand Design.

Преміальна новинка розрахована на сучасного, молодого покупця. При створенні дизайну необхідно було зберегти впізнаваність і автентичність бренду Beefeater.

Компанія Pernod Ricard (власник бренду Beefeater) повідомляє, що останнім часом швидко зростає попит на напої, готові до вживання. Нове покоління покупців джина бажає мобільність і зручність. Тому бренд, який зародився в 1876 році, вирішив ввести у своїй асортимент новинку - джин з тоніком.