Печать

P&G BEAUTY АНОНСУЄ НОВУ СИСТЕМУ ПОВТОРНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТА ПОПОВНЕННЯ

Сьогодні компанія P&G Beauty оголосила про запуск своєї першої масштабної системи флаконів, яка може бути багаторазово використана.

Як було оголошено в прямому ефірі експертів зі сталого розвитку на саміті Reuters Responsible Business Summit, станом на 2021 р., P&G повідомляє, що більш ніж 200 млн європейських домогосподарств зможуть переробляти, зменшувати та використовувати повторно упаковку для продукція Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences та Aussie.

Бренди випустять систему поповнення шампунів завдяки новій багаторазовій алюмінієвій на 100% пляшці та пакету для поповнення, який, за словами компанії, виготовлений із використанням на 60% менше полімерів (на мл у порівнянні зі стандартною пляшкою марки).

P&G Beauty також заявляє, що планує до кінця 2021 р. зменшити використання первинних полімерів на 50% у пляшках для шампунів та кондиціонерів, де завдяки колективним зусиллям щодо зменшення, повторного використання та переробки щороку буде вироблятися на 300 млн менше полімерних пляшок.

Виступаючи на заході, Артур Літарович, старший віце-президент і генеральний менеджер з питань догляду за волоссям у P&G Europe, сказав: «Нам потрібно почати перекручувати ситуацію з кризою полімерних відходів, і немає часу витрачати час, коли справа доходить до захисту нашої планети. Ось чому я із задоволенням оголошую про нову інноваційну упаковку під назвою «хороша система заправки».

«Це дозволить споживачам мати продукт, який їм подобається зараз у красивій алюмінієвій пляшці багаторазового використання та пакетиках для заправки. Ми знаємо, що це лише початок. Потрібно зробити набагато більше, і я захоплений тим, що P&G Beauty є силою добра в усій Європі, оскільки ми крокуємо до досягнення наших цілей відповідальної краси до 2030 р.».

Вірджині Хеліас, головний директор з питань сталого розвитку P&G, додала: «Ми зобов’язалися забезпечити та надихнути на відповідальне споживання завдяки інноваціям нашої продукції та упаковки. Наші провідні бренди краси в Європі торкаються мільйонів життів.

«Ця нова інноваційна упаковка сприятиме повторному використанню упаковки, одночасно дозволяючи зменшити використання первинних полімерів відповідно до зобов’язань P&G Ambition 2030. Більше мова не йде про те, чи ми можемо це зробити, а про те, як швидко ми можемо це зробити - вікно тепер відкрито для прийняття нового сталого способу життя».