Печать

HENKEL ВІДНОВЛЮЄ ПРОДУКТИ ДЛЯ ДОГЛЯДУ ЗА КРАСОЮ, ОРІЄНТУЮЧИСЬ НА СТІЙКІСТЬ

Компанія Henkel відновила три основні роздрібні торгові марки в новій упаковці, що забезпечує стійкий розвиток, з акцентом на використанні Social Plastic, чорного полімеру, що переробляється, та матеріалів ПЛР.

Поряд із випуском нового 98% рецепту природного походження Nature BoxHenkel також робить подальші кроки у співпраці із соціальним підприємством Plastic Bank.

Nature Box описують як перший бренд краси, який представив Social Plastic як пакувальний матеріал для свого повного асортименту пляшок: усі корпуси пляшок Nature Box виготовлені з 98% Social Plastic - полімеру, який, за словами Henkel, зібрали люди живучи в злиднях, перш ніж вони зможуть потрапити в океани та водні шляхи.

На даний час Henkel працює над тим, щоб замінити 2% первинного полімеру, який базується на кольорі пляшки, також переробленим матеріалом. Для цього компанія вже тестує кольоровий носій, що складається з Social Plastic.

Завдяки значному перезапуску бренду Schwarzkopf бренду Gliss KurHenkel збільшив частку переробленого матеріалу у всьому асортименті продукції. Тоді як нові пляшки для шампуню та кондиціонера PE виготовлені із вмістом переробленого полімеру на 30%, шампунь та ПЕТ пляшки Express Repair Conditioner складаються з 97% переробленого матеріалу.

Всі корпуси пляшок підлягають вторинній переробці, і зменшують використання металевої фольги, що робить загальний процес переробки спрощеним. Крім того, нові чорні ковпачки виготовлені з безвуглецевого матеріалу, що, як повідомляється, означає, що вони також можуть повністю перероблятися.

В рамках зусиль компанії Henkel щодо сталого розвитку компанія встановила цілі упаковки на 2025 р. для сприяння циркулярній економіці. До цього моменту компанія сподівається, що 100% її упаковки буде перероблятися або використовуватись багаторазово і що вона зменшить наполовину використання полімерів на основі викопних матеріалів в упаковці споживчих товарів. Крім того, Henkel хоче внести свій внесок у запобігання утилізації полімерних відходів у навколишньому середовищі.

«Ми повністю прагнемо зробити свій внесок у кругову економіку і працюємо над досягненням наших амбіційних цілей щодо упаковки на 2025 р. Перезапуск трьох наших найбільших брендів є справжньою віхою і демонструє наш цілісний підхід до трансформації всього нашого портфоліо з точки зору стійкості», сказав Філіпп Бланк, керівник циркулярної економіки в Henkel Beauty Care.