Печать

SIDEL ПРЕДСТАВЛЯЄ NUUK

Художники-дизайнери Sidel створили концепцію пляшок NUUK, черпаючи натхнення з чистоти льоду та його утворень. Бренд NUUK бере свою назву від столиці Гренландії та фіордів, які роблять її знаменитою. Гасло «Заморожене, справжнє, унікальне» підкреслює атрибути бренду, які тісно пов’язані з водою та її особливостями. Вироблена із прозорого, 100% переробленого ПЕТ (rPET), NUUK – це пляшка, розроблена для високоякісних брендів води преміум-класу з фьордів.

У своєму чистому, вишуканому та самобутньому дизайні пляшка об’ємом 500 мл демонструє воду, що міститься в ній, і відображає суть бренду. Завдяки своїй асиметричній формі NUUK виділяється на полицях, виставляючи традиційні конструкції пляшок з водою в тінь.

Справжня заморожена пляшка, що виходить із льоду

«Специфічна форма льоду в нижній частині пляшки є великим надбанням і зміцнює її структуру. Створюється враження, що пляшка піднімається з льоду», – пояснює Лоран Лепоєтівін, інженер з дизайну упаковки в Sidel. Відповідно до свого походження, глибока основа пляшки нагадує скельний льодовик і виробляється запатентованою системою Side Over Stroke System (BOSS). Механічне формування, яке відбувається під час видуву, оптимізує розподіл матеріалу в остаточному профілі основи пляшки. Послідовний процес видуву використовує мінімальну кількість матеріалу. Широкий ковпачок у формі льоду синього кольору покращує преміальний вигляд та сприйняття бренду. Від основи до кришки пляшки, гармонійна форма виводиться на новий рівень за допомогою прозорої та чітко оформленої етикетки. Чистоту води можна чітко побачити завдяки елегантній та мінімальній типографіці, що підкреслює зовнішній вигляд пляшки. «На додаток до якості та цілісності води, які символізують фіорди, використання 100% rPET поєднується зі стійким прагненням Sidel досягти упаковку із замкнутим циклом використання», - додає Лоран.