Печать

ЇСТІВНІ ГОЛОГРАМИ

Новини про те, що  голограми можуть бути "надруковані" на продуктах харчування,  показують, як інновації продовжують розширювати межі технологій, зазначає  Міжнародна асоціація виробників голограм (IHMA).  Це випливає із повідомлень із США про те, що вчені  нанесли їстівні голограми  на шоколад. В даний час процес працює лише для  певних видів кондитерських виробів , але розробка може відкрити безліч захоплюючих майбутніх можливостей щодо  контролю та маркування харчових продуктів,  зазначає IHMA.

Організація вважає, що їстівні голограми можуть запропонувати безпечний,  швидкий та економічний  спосіб "надрукувати" важливі повідомлення на продуктах харчування - їх можна використовувати для забезпечення кращої безпеки харчових продуктів, покращення маркування продуктів або більш чіткого зазначення інгредієнтів та вмісту цукру.

Створення їстівних голограм  спирається на розчин кукурудзяного сиропу, ванілі та води, який висушується в тонку плівку. Потім він покривається тонким шаром  нетоксичного  чорного барвника, перш ніж використовується метод для витравлення більшої частини барвника, який називається прямим  лазерним інтерференційним малюнком, залишаючи позаду підняті нанорозмірні лінії, що утворюють дифракційну решітку.

При   попаданні світла, воно дифракціює у райдужний малюнок, при цьому різні кольори з’являються під різними кутами огляду. Інтенсивність і діапазон  кольорів можна регулювати шляхом зміни відстані між лініями решітки або вмістом цукру в кукурудзяному сиропі.

Доктор Пол Данн, голова IHMA, сказав, що це ще один приклад того, як голографія продовжує знаходити  цікаві нові комерційні програми : «Інновації розширюють межі того, чого може досягти голографія, показуючи, що ця універсальна та гнучка  технологія має багато застосувань. Здатність «друкувати» голограми на продуктах харчування - ще одна перспективна подія, яка просуває інноваційні способи додавання вартості для харчової промисловості,   оскільки виробники та виробники шукають нових підходів».

Більше того, виробники продуктів харчування, можуть отримати вигоду  від розвитку, сприяючи підвищенню безпеки споживачів, додав Данн. «Голограми - це ефективна зброя у передовій боротьбі з  підробниками та шахраями,  захищаючи торгові марки та прибуток. Ті, хто бере участь у ланцюгу постачання продуктів харчування,  будуть впевнені за  свою продукцію, визнаючи безпеку, покращення торгової марки та  фінансові вигоди», - сказав він.