Печать

НОВИЙ ЕТАП

Відомі австрійські винороби Маркус Хубер та Ленц Мозер взяли на себе відповідальність створити нову главу в історії австрійського вина. Vetropack Австрія також долучилася до їхнього захоплюючого проэкту, надавши йому унікального вигляду завдяки створенню абсолютно нового дизайну для пляшок.

Сорт винограду Грюнер Вельтлінер – гордість Австрії як країни вин – переважно продається та користується великою популярністю в німецькомовних регіонах. Ленц Мозер і Маркус Хубер, два фахівці австрійської виноробної індустрії з виготовлення вина з Грюнер Вельтлінера, вважають, що ця своєрідна прихована «виноградна перлина» готова вийти у світ до майбутньої великої кількості прихильників та досягти світового культового статусу. Під торговою маркою «Lenzmark – New Chapter» («Ленцмарк – Новий етап») два винороби об'єднали свій багатий досвід з метою переосмислення смаку Грюнер Велтлінер та розробки сучасного стилю – Veltliner 2.0, так би мовити, орієнтованого як на досвідчених поціновувачів, так і на молоді, вимогливі цільові групи.

Саме тому для продукту було життєво важливо мати неординарний дизайн пляшок. Чудернацький вигляд конусоподібної винної пляшки кольору кюве об'ємом у 0,75 літра є саме те, чого вони хотіли. Складний рельєф на плечах скляної пляшки, позначка бренду Lenzmark, вигравірувана на основі, і паперова етикетка з трьох частин, що розташована спереду – усе це є втіленням нового стилю цього особливого вина.