Печать

ПЕРШІ ВИПРОБУВАННЯ УПАКОВКИ З ЦИФРОВИМИ ВОДЯНИМИ ЗНАКАМИ

Компанія Procter & Gamble готує понад 100 продуктів з цифровими водяними знаками для тестування на ринку Німеччини. Про це повідомив Джан де Бельдер, технічний директор з розробки упаковки в Procter & Gamble.

«Упаковка з цифровими водяними знаками має величезний потенціал для покращення сортування відходів упаковки та досягнення більш ефективної переробки. З першої години новаторського проєкту ми працювали над польовими випробуваннями. Тепер ця віха досягнута, і ми раді бачити, які нові знання з’являються в повсякденних умовах у процесі переробки», – сказав Джан де Бельдер, технічний директор з розробки упаковки у Procter & Gamble.

Планується, що випробування промислового масштабу з численними брендовими продуктами почнеться в Данії в жовтні і буде продовжено у Франції та Німеччини з січня 2022 року. Він сказав, що це є важливою віхою для інновацій у процесі переробки в міжгалузевій програмі «HolyGrail 2.0» «Ініціатива. Європейська асоціація брендів (AIM) та Альянс з боротьби з пластичними відходами оголосили про співпрацю, щоб запустити наступний етап розвитку інноваційної ініціативи «HolyGrail 2.0» для оптимізації сортування відходів. P&G заявила, що підтримує польові випробування «цифрових водяних знаків» з більш ніж 100 продуктами в Європі. Лише в Німеччині візьмуть участь 75 продуктів брендів Ariel, Lenor, Blend-a-med, Pampers, Always та Fairy.

Польові випробування нової технології на упаковці проводяться у партнерстві з містом Копенгаген. В ході так званої «напівпромислової фази випробування» пілотного проєкту розробники очікують отримати додаткові знання, щоб закріпити точну ідентифікацію та ефективне сортування відходів полімерної упаковки за допомогою «цифрових водяних знаків» у повсякденному житті, революціонізуючи процес сортування та переробки полімерної упаковки, сказав де Бельдер.

Для довідки, Procter & Gamble започаткувала проєкт «HolyGrail» у 2016 році у співпраці з Фондом Елен Макартур у рамках нової економіки полімерів. Проєкт керувався P&G протягом 2019 року і включав різні аналізи та підходи до покращення сортування, включаючи хімічні маркери та цифрові водяні знаки. У 2020 році його було передано до проєкту HolyGrail 2.0, який зосереджений виключно на «цифрових водяних знаках» для інтелектуального сортування, і з тих пір він очолюється Європейською асоціацією брендів (AIM). Альянс за зменшення полімерних відходів підтримує цю ініціативу. Понад 130 компаній та організацій з усього ланцюжка створення вартості упаковки зараз беруть участь у проекті «HolyGrail 2.0» – включаючи P&G.